vrijdag 10 februari 2012

Hoe de fascinatie begon...

Mijn fascinatie voor eten en reizen ontstond al op jonge leeftijd. Je kent 't wel, stiekem snoepjes en koekjes pikken en daarna geen zin meer hebben in avondeten. Omdat ik graag iets met mijn passie voor lekker eten, reizen en de horeca wilde doen, ben ik met de opleiding Horecaondernemer op De Rooi Pannen begonnen. Na vier onwijs leuke jaren, een super stage in Parijs en een toffe bijbaan bij het Pullman Eindhoven Cocagne wist ik zeker dat lekker eten en de horeca een passie voor mij zijn. De wens om een Hbo-opleiding te volgen was er ook nog steeds. Ik koos ervoor om verder te studeren en ben bij de opleiding communicatie terecht gekomen. Het doel van mijn blog is om zowel mijn passie voor lekker eten als mijn passie voor schrijven en fotografie te verwerken tot een geheel.

Ben je inmiddels al nieuwsgierig geworden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten